Eslida - Penya de la Boda - Font Matilde - Font de Castro - El Castro - Eslida

Aquesta setmana actualitzem el blog amb una ruta que transcorre pel terme municipal d'Eslida. El camí comença en l'entrada de la població per la carretera CV-223 des d'Aín. Agafem una pista de terra que ascendeix a mà dreta i voreja el barranc de l'Oret. Fem cap a una altra pista, aquesta d'asfalt, marcada amb les indicacions del GR-36. La prenem cap a la dreta. Continuem per ella, també a la vora del barranc de l'Oret fins que arribem a un encreuament. Allí, el GR-36 abandona la pista. Nosaltres fem un brusc gir a mà esquerra i comencem a pujar per una altra pista marcada com PR. La seguim fins el final, sense abandonar-la i arribem al cim de la penya de la Boda. Iniciem el descens per un caminet a mà dreta que ens porta fins la carretera CV-219, la qual va a Xóvar. La prenem en direcció Eslida i just abans d'entrar al poble, tombem a mà dreta en direcció a la font Matilde (marques PR). Arribem a l'àrea recreativa i a la font Matilde. Des d'allí continuem el PR, el qual ens endinsa en un bonic bosc de sureres. Fem cap a la font de Castro. Seguim les indicacions del PR i del GR, i fem marxa cap a Eslida vorejant el barranc de Castro. Abandonem el GR i continuem pel PR en direcció a la Costera, deixant a la nostra esquerra el barranc de Xóvar. Creuem aquest barranc en el lloc on s'uneix amb el de Castro i comencem a pujar. Ascendim per una sendeta i per un pinar fins els voltants de l'urbanització la Costera i abandonem el PR quan arribem a una pista de terra. Tombem a mà esquerra i comencem a baixar cap a Eslida. Finalment, el darrer tram de la ruta el fem per la carretera CV-223, donant per finalitzada la ruta dins ja del nucli urbà d'aquesta localitat.
A continuació vos deixem l'enllaç a Wikiloc i algunes fotografies de l'eixida.